Практикуйте та посилюйте навички продажів вашого відділу у форматі ігрового змагання
01.
Кому підійде Sales Code
Гру розроблено для команд, які:
● Вже мають досвід у продажах, але прагнуть його посилити
● Проходили тренінги, але хочуть застосувати знання в дії
● Люблять дух змагань та хочуть більше драйву для розвитку навичок
● Втомились від «теорії заради теорії» та хочуть 100% практики
● Шукають новий формат, щоб оживити команду та розширити зону комфорту
02.
Як проходить гра
● Формат: офлайн
● Тривалість: від 2 до 5 годин (залежно від кількості учасників та динаміки проходження гри)
● Кількість учасників: від 3 до 20 осіб
● Супровід: гру проводить її авторка та бізнес-консультант з продажів Анна Сисаєва
● Секрет успіху: 100% практики + змагання = максимальна залученість
03.
У чому унікальність гри Sales Code:
1. Побудована згідно до етапів продажів – кожен раунд відображає послідовність ведення перемовин 2. Містить реальні бізнес-кейси – кожен раз нові та неочікувані для гравців3. Передбачає виконання завдань, що відповідають різним сценаріям продажу4. Надає практичні інструменти та техніки в процесі гри5. Включає змагання між учасниками за кубок переможця
04.
Що отримає команда
Під час проходження Sales Code ваші менеджери:
● Тренуватимуть навички ведення перемовин у нестандартних умовах
● Прокачають вміння адаптуватися до різних типів клієнтів
● Вчитимуться влучно виявляти потребу, аргументувати цінність продукту та працювати з різними факторами, що впливають на перемовини, в тому числі конфліктами та запереченнями
● Отримають новий формат командної взаємодії, який драйвить та викликає здорову конкуренцію
● Практикуватимуть вміння орієнтуватися “на ходу”, працюючи кожен хід з новим клієнтом та кейсом
– Відгуки