Дізнайтеся зони зростання свого бізнесу та отримайте покроковий план для підвищення продажів
Коли потрібен аудит відділу продажів?
● Відділ продажів не приносить бажані результати, і у вас немає розуміння, що ж саме йде не так, і чому показники не відповідають очікуваним● Все працює хаотично, “саме по собі” і не зрозуміло, з якого боку підійти до побудови системних продажів● Менеджери працюють як ліниві коти, при цьому запевняють, що роблять все можливе та викладаються на 100%● Ви хочете, щоб експерти проаналізували роботу вашого відділу продажів зі сторони і підсвітили зони зростання та побудували маршрут до системних продажів і кращих результатів відділу
Що ми робимо
● Аналізуємо поточну ситуацію та занурюємось у специфіку вашого бізнесу● Проводимо детальний аналіз структури, функціональних ролей та задач відділу продажів● Проводимо онлайн-зустрічі з вашими менеджерами з продажів, щоб зрозуміти ситуацію їхніми очима, обговорити поточний функціонал, скласти портрети співробітників та побачити зони зростання● Аналізуємо записи розмов для розуміння сильних та слабких сторін ● Проводимо аудит існуючих регламентів, звітів та скриптів● Вивчаємо та аналізуємо отриману інформацію, розробляємо дорожню карту з рекомендаціями, які допоможуть вам розвинути ваш відділ продажів та підвищити результати
Як проходить аудит відділу продажів?
1. Обговорення з власником компанії поточної ситуації, обсягів продажів, продуктової лінійки, цільової аудиторії, конкурентного середовища та глобальних цілей бізнесу 2. Спілкування з керівником відділу продажів щодо поточної структури відділу, функціоналу менеджерів, цільових показників, воронки продажів, наявних інструментів, дій з регулярного менеджменту та результатів відділу3. Онлайн-зустрічі з менеджерами з продажів, обговорення їхніх ключових задач, стратегії виконання, рівня мотивації, задоволеності власними результатами, баченням власних сильних сторін та зон зростання4. Аналіз записів розмов, а також прописаних скриптів продажів 5. Аналіз наявних регламентів, скриптів, звітів, системи мотивації, показників продажів
В результаті проведеного аудиту ви отримаєте прописаний звіт, в якому будуть ...
● Сильні сторони вашої системи та відділу продажів, які радимо підтримувати, розвивати та масштабувати ● Зони зростання (“вузькі місця”), які потребують змін або оптимізації● Висновки з аудиту записів розмов з описом сильних сторін та зон для пропрацювання навичок ведення перемовин ваших менеджерів● Дорожня карта розвитку вашого відділу продажів, яку ви зможете впровадити самостійно або звернутися за допомогою до нас